Well-come..Here u can find urdu poems,english poems,love poems,sad poems,and pictures love,sad,alone,missing you and many more...

Monday, April 6, 2009

Mene b yeh socha tha

Mene b yeh socha tha,
tuje apna banao ga,
tujhe dil main basao ga,
apni dil ki dastaan,
tuje ik din sunaon ga,
mohabbat ki tarap kia hoti hai,
mohabbat kar k dekhao ga,
kaise jee nahi sakta koi
kisi k bina..
yeh din b tujhe dikhlaon ga,
wafa kia hoti hai jana,
wafa kar k dikhao ga,
par na jane zindagi ne kaisa moor liye,
dil mera jorne se pehle he toor diya,
mohabbat k jo sapne daikhe they,
unhain tabeer se pehle he kho diya,
meri sab sochain, sochain he reh gayi wasim,
mene kyun apna jeewan tabah kiya?
mene kyun tum se pyaar kia???
Mene b yeh socha tha...

My own Poem
W@$IM IQBAL

No comments:

Related Posts with Thumbnails