Well-come..Here u can find urdu poems,english poems,love poems,sad poems,and pictures love,sad,alone,missing you and many more...

Friday, April 3, 2009

Muje aawaz de lena

Kabi sawan ki rut aaye muje aawaz de lena
Tmhe tanhai tarpaye mje aawaz de lena
Milan ki justjoo le kr kisi bheegi hui shab me
Koi jazba sulag jaye mje aawaz de lena
Achanak muskurate bheeg jayen gar teri palkein
Deewana dil machal jaye mje awaz de lena
Tarap bechain lamhon ki tmhari neend le jaye
Badan me aag bhar jaye mje awaz de lena
Firaq-e-yar me sabr o raza ki intihaon ka
Jo paemana chalak jaye mje awaz de lena
Kbi apni jawani k jazeeray me jo utro tm
Nazar jb khud se sharmaye mje awaz de lena
wasim mere kahan ho tm meri bahon me aa jao
Jo dil se ye sada aye mje awaz de lena....


W@$IM

No comments:

Related Posts with Thumbnails